What Would Sigmund Do?

grįžti į „Apie analinį seksą, masturbaciją ir patriotizmą

WARNING [N-18]: dėl grubios kalbos besijaudinantieji neturėtų skaityti šio teksto. Nepilnamečiai – irgi.

Matyt nesu maloniausias tipas internetinėje erdvėje ir dažnas tinklapio ar forumo autorius mieliau apsieitų be tokių žmonių kaip aš. Nes aš niekada nepraleidžiu progos išvadinti žmones durniais ir bukapročiais. Kartais netgi ir argumentuoju.

Tačiau kartais net nepradėjęs vadinti žmonių durniais ir bukapročiais susilaukiu aršios reakcijos. Dažniausiai, paklausdamas, koks yra tikslas to, ką žmonės daro. Paprastai jie daro įvairiausius dalykus – rašo atvirus laiškus, skelbia akcijas, žygiuoja gatvėmis ar tiesiog labai labai piktinasi – dėl tikslų, kuriuos patys įsivaizduoja. Kitaip tariant, tai jiems – savatikslis dalykas. Skeptikams dievų egzistencijos neigimas, kartais rodos, yra savatikslis dalykas. Patriotams – piktinimasis gėjais yra visiškai savatikslis dalykas. Bent jau kartais. Kartais, sutinku, tikslą jie turi – pavyzdžiui, eiti ieškoti nuotykių.

Kodėl sakau, jog šie dalykai yra savatiksliai? Nes, paklausus, kodėl jie tai daro, pateikiami atsakymai yra beviltiškai kvaili (“nes jie pisasi į šikną”), arba beviltiškai abstraktūs (“kad neišnyktų tauta”). Nežinau, ar esu pesimistas, ar realistas, bet step-by-step programa man sudaro įspūdį, kad tikslas yra vertas ir pasiekiamas. Jos nebuvimas sukuria romantišką idealistinį kregždučių besivaikančio poeto vaizdinį. Ko gero, ciniškas mano požiūris. Bet toks jau aš esu. Jei būčiau labai išdidus, tuos ginčus, kuriuos sukeliu, pavadinčiau sokratiškuoju metodu. Bet labai išdidus nesu.

Beje, jei norite pasipjauti, dabartinėje internetinėje erdvėje turite platų debilų pasirinkimą. Išskirčiau tris kryptis su esminėmis įsiutinančiomis frazėmis.

  1. Patriotai – labai platus įžeidžiančios frazės pasirinkimas – nuo jų išvadinimo “užsislėpusiais pydarais” ir pasiūlymo “pasirūrinti” iki “Wilno nasze” ir nemokamų bilietų į Žemaitiją pasiūlymo. Galima sumesti kombo ir pasakyti: “Vincas Kudirka “Tautišką giesmę” rašė kol Hitlerio ankstesnė reinkarnacija jam čiulpė, o Stalino – dulkino jį per šikną!!!”. Reakcija garantuota.
  2. NK95 – šiuos personažus labai lengva įsiutinti apsimetus pirmaisiais – “Lietuva – Lietuviams!” arba “Komuniagos! Lauk iš Lietuvos!” turėtų sukelti reakciją. A, tiesa, labai nepatenkinti, kuomet lygini juos su fašistine Italija. Neveltui “Mažame blogų pasaulyje” Daiva Repečkaitė yra “fon Mussolinenburg”. Galima ir griežčiau: pasakymas “Goeringas tavimi didžiuotųsi” arba “Tegyvuoja jaunieji Hitleriukai” – turėtų supykdyti irgi.
  3. Anarchistai bei anarchofeministės ir anarchoetc. – pirmieji nėra labai smagus diskusijų partneris, nes pasiūlymas nevartoti kompiuterio baigia diskusiją. Ne dėl to, kad jie nustoja vartoti kompiuterį. Tačiau anarchofeministės yra daug įdomesnė auka. Ir įžeidimams ribų nėra. Vienas kūrybingiausių pasirodė vienas studijų laikų pažįstamas, tikiuosi, nesupyks, jei jį pacituosiu:

„Sveiki, aš jums rašau kaip organizacijos “vyrų frontas” atstovas. mes čia Vilniuje darysim fronto susirinkimą, ir kadangi maitinimo kompanija negali mūsų aptarnauti, norėjau pasiteirauti, gal Jūs mums galėtumėte sutepti sumuštinių?“

Taipogi yra skeptikai, bet jiems aš ir taip per daug dėmesio skiriu.

Tad štai, kartais labai mėgstu iš žmonių pasityčioti. Ne dėl to, kad tik pasityčioti. Veikiau dėl to, kad suprantu, kokie dvimačiai ir pilki šie buki įsitikinimai yra. Kitais kartais, tiesa – užsinoriu suprasti, kokia iškreipta logika priveda prie vieno ar kito veiksmo, reiškinio ar iniciatyvos. Ir čia susiduriu su dogma, kurią norėjau aptarti. Nesvarbu, kaip mandagiai pradėtum pokalbį ir kaip švelniai bepateiktum skirtingą nuo internetinės erdvės kertelės mainstreamo nuomonę, tuo pat momentu, kuomet būsi išaiškintas kaip priešas, tau pasiūlys kelis dalykus. Niekada nesupratau, kodėl būtent juos.

Pirma – nustoti masturbuotis. Nelabai žinau kodėl. Visada šis pasiūlymas mane sutrikdydavo. Galų gale pasiskundžiau savo brangiąjai – ji turi ką veikti gyvenime, tad internete nepraleidžia tiek laiko, kiek aš. Ją, žinoma, nustebino pokalbių kultūra. Paprašiau, kad kitą kartą po tokiu pasiūlymu ji paaiškintų, kad man masturbuotis nereikia ir ji manim pasirūpina. Nes manim, žinoma, niekas nepatikėtų. Sakė, kad pagalvos ir dar kartą priminė turinti, ką prasmingo gyvenime veikti. Antra – būnu apkaltintas analinio sekso pomėgiais. Su tos pačios lyties atstovais. Kas mane taipogi sutrikdo. Vėlgi, nežinau kodėl. Tokiais atvejais aš pagalvoju, kiek kelių man užsikirstų, jei visgi nuspręsčiau mėgti tokį seksą. Negalėčiau dalyvauti tokiose nuostabiose diskusijose, pavyzdžiui. Kaip dar visi gėjai neatsivertė? Labiausiai tuo įsitikinę būna nacionalistai. Naciukai. Užsislėpę savęs nekenčiantys gėjūkščiai. Įdomu, ką Zigmundas pasakytų?..

Ar turiu kokį nors receptą, kaip atsakyti į tokius išsišokimus? Turbūt, ne. Kas labiausiai gąsdina, kad kai kurie žmonės mano, jog tokie pasakymai/kaltinimai yra juokingi. Tokia mintis piešia labai niūrų ateities vaizdą – ateities be jumoro jausmo. Nes vieninteliai dalykai, kuriais gali sugalvoti įžeisti kitą, yra vienas, dėl kurio pačiam gėda, kitas – dėl kurio pačiam baisu. Jokios fantazijos, jokios.

Puoselėju dar ir kitą įtarimą. Kad lojantys šunės yra internetinės savasties dalis. Be jų internetas nebūtų tokia laisva vieta. Tiesa – šunimis juos vadinu neveltui. Aš bandžiau su jais taip kalbėtis: “Prie kojos, gulėt”. Labai supyksta. Tada supratau, kad žiurkės į šuns komandas neatsiliepia.

p.s. pamėginkite įsivaizduoti kovo 11 eitinių dalyvį prie kompo, rašinėjantį interneto komentarus apie analinį seksą, masturbaciją ir patriotizmą…

3 thoughts on “What Would Sigmund Do?”

  1. pseudohistorian said:

  2. Tu totally kaip Betmenas! Kovoji su interneto padugnėm, valai elektroninius srautus ir palaikai juose tvarką.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s