Žymės

, , , , , , , , , , ,


Image via Wikipedia

Visų pirma, paklausykite neilgos paskaitos viršuje. Labai įtemą. Ne mano šios dienos, tiesa, bet labai į  temą.

Apie ACTA blogosferoje kalbos garsėja. Po žymiųjų Rokiškio pasisakymų prabilo net ir tokie tinginiai kaip aš, ką jau kalbėti apie gerokai guvesnį Grumliną, protestu nešališkai besidžiaugiančius GiedręBuržujų bei Zbygnewą, (pirmasis dar rašė žmonių kalba) ar tiesiai į protestuotojų širdis ietį varantį Andrių Užkalnį. Tiesa, jį gana klastingai outflankino commonsense.lt su supertėčiu Skirmantu, tačiau vėliau, nei pasisakė Petras ar Pigi Keulė. Aš, tiesa, neužsiimu ypatingais manevrais. Kaip doras pėstininkas žygiuoju kaire-dešine, kaire-dešine… Ir nuolatos laukiu, kuomet mano žygį pabaigs žiauri ir labai prognozuojamai mano didelei nenaudai besibaigsianti teisininkų ataka…

Šios dienos žingsnis: „Civilinė atsakomybė ir informacija“.

p.s. jei ko nors trūksta ar pamiršau paminėti, būtinai parašykite komentaruose.


skaityti straipsnį „Dura lex sed lex: ACTA