Žymės

, , , , ,


run, it's gonna blow!!!

Ne taip seniai gavau įdomų laišką iš vieno commonsense.lt pametinukų, Mindaugo. Mano gana nemenkai nuostabai, šis pakvietė mane prisijungti prie būrelio žinomų blogerių kelionei į šviežiai pavadinimą atgavusią „Volfas Engelman“ alaus daryklą. „Ragutyje“ kai kurie blogeriai jau buvo, tačiau pavadinimo atgavimo ir visokia kitokia proga mums ir dar keliems žurnalistams buvo surengta visai smagi puota su krepšiniu Žalgirio arenoje. Sutikau, kol neapsigalvojo.

Anąryt sunkiai pramerkiau akį. Praėjo akimirka, kol baltos lubos įgyjo aiškų pavidalą ir supratau esąs namie. Kambarys mano, lova mano, galva tarsi kažkieno kito. Laikrodžio rodyklės pagiežingai rodė nepadoriai ankstų metą. Šiaip ne taip išsirangiau iš lovos, atsisėdau, tuomet atsistojau. Pasilenkiau ir pasiėmiau galvą, užsimečiau ant pečių. Sunkiai besirąžydmas susimąsčiau: „kur išvažiavo cirkas ir kodėl aš likau?..“


skaityti straipsnį „Alus dangun užkeliamas pastoliais