Žymės

, , , ,


I'm back... Not sure if it's good news, though. Yet.

Taip, brangieji. Atsikūriau facebooke. Kas, manau, reikalauja paaiškinimo. O paaiškinimas toks. Facebookas, man išėjus, ėmė labai sparčiai transformuotis, o apie jo transformacijas žinios užplūdo visus mano žinių kanalus. Na gerai, užplūdo per stiprus žodis. Bet kokiu atveju. Pasidarė smalsu pažiūrėti, kas ten darosi.

Kitas dalykas, tai facebook ir twitter integracijos į google+ galimybės (dorotis su visais socialiniais tinklais, išskyrus Diaspora, kurioje dar kaip reikiant neįsipatoginau, vienoje vietoje) išsiplėtė smarkiai, tad dabar daugiau dėmesio savo facebooko profiliui galėsiu skirti mažesnėmis laiko sąnaudomis.

Galų gale, nenoriu iš savęs atimti galimybės stebėti keturių stambių socialinių tinklų evoliucijos vienu metu. Tas man tiesiog įdomu.

Kodėl visa šita rašau bloge? Ogi, kaip žinia, socialiniai tinklai yra žmonės. Nuo jų priklauso nemaža dalis to, kaip mes tas platformas patiriame. Tad norėjau paprašyti Jūsų, mano mielieji skaitytojai: jei manote, kad galėčiau teigiamai prisidėti prie Jūsų veiklos facebooke ir neprieštaraujate, kad vadinčiausi Jūsų friendu (draugu), atsiųskite man friend requestą. Jei nenorite, kad lįsčiau į Jūsų socialinę erdvę, bet kartais įdomu tai, ką aš rašau – užsiprenumeruokite mano facebooko profilį. Žinoma, jei nenorite – nedarykite nei vieno, nei kito. Prašau Jūsų tam, kad pats nesijausčiau (ir netyčia netapčiau) friend requestų spameriu, siuntinėdamas juos net ir tiems, kurie manęs matyti nenori. Kažkiek Jūsų (nedaug) susiradau, tačiau nedrąsu lįsti į Jūsų notificationus, jei Jūs to nenorite.

http://www.facebook.com/leolenox

Padėkite man susikurti vertą socialinę aplinką (o Jūs, brangieji, tokios aplinkos dalis esate visi iki vieno), o aš pažadu Jums atsidėkoti produktyviu ir šiltu bendravimu. Deal?..🙂