Žymės

Vakar startavo nuostabus projektas. Bent jau man atrodo, kad jis nuostabus. Nes aš jame dalyvauju. Žinau, ne aš vienas (ir autorių kolektyvas tai parodo) pasigedau blogo apie muziką. Ne presrelyzinio naujienų portalo, o blogo – kur gali pasiklausyti ko dar negirdėjai ar buvai primiršęs, bei pasiskaityti apie kūrinio, atlikėjo, albumo kontekstą. Išgirsti nuomonių ir pasakojimų apie muzkos kryptis, keistenybes ir t.t. Ir kad muzika nebūtų šūdina. Tad štai, visų mūsų svaonės išsipildė.

http://muzika.popo.lt kolektyvą šiuo metu sudaro keturi lietuviškos blogosferos titanai: Rokiškis Rabinovičius ir Aistė Paulina pradėjo, o Gintaras Rumšas ir Maumas Mauminskaz prisijungė šiandien. Ir, kaip bonusas (pavyzdžiui, kišeninis skaičiuotuvas ar papildomas „Bounty“ batonėlis), nuo pradžių velkuosi ir aš. Startavo vos vakar, apie vidurnaktį, vos sukurtas ir per pusdienį JAU papildytas keliais įdomiais straipsniais. Potencialo, drįsčiau teigti, šis blogas turi daugiausiai iš visų lietuviškoje blogosferoje. Kadangi ten ir dalyvauju, galiu guldyti uodegą, kad tai bus didelis hitas ir labai smagus blogas. Eikite ir greitai užsiprenumeruokite. O tada galėsite paskaityti:

Aistė Paulina. Dark Cabaret: teatrališka muzika.

Rokiškis Rabinovičius. Accept – Rebel ir kelios kitos ženkliškos dainutės.

Rokiškis Rabinovičius. Brotherhood of Man, nuobodus 1976 pop grožis.

Rokiškis Rabinovičius. Moody Blues – svajonės debesyse.

Leo Lenox. Kviečiu prisijungti. Čia bus pasakojamos istorijos…

Rokiškis Rabinovičius. Dark Side of the Rainbow.

Aistė Paulina. Philip Glass, „Einstein on the Beach“.

Gintaras Rumšas. John Philips šiandien būtų 76.

Jei muzika Jums įdomi, štai blogas, kuris turėtų tapti Jūsų Home Page. Žinoma, ta pačia proga mano muzikiniai rašiniai yra iškeliami į jį, nes visuomet norisi prisidėti prie kažko su tokiu milžinišku potencialu. Blog, troll and Rock’n’Roll visuomet rasite mano Leo Lenox’s Sunday Column, kas savaitę papildomą nauju sekmadieniniu straipsniuku. Į sveikatą.🙂