Žymės

, , , ,


priverstiniai laisvadieniai geri tuo, kad gauni progos ramiai nusiskust, apsikirpt ir nusnausti pogulio. Ta pačia proga ir plaukus nusidažiau. Kaip jums?

Tiems, kurie jaudinasi – aš jus matau, tik pasakyt nieko negaliu. Greičiausiai tikrina mano Google+ accountą. Man nieko nepranešę. Jei pasitvirtinsiu, liksiu G+, jei ne – trūba…🙂

Taip, šiandien mane ėmė tikrinti G+. Ir užblokavo. Kaip komentaruose jau paaiškino Rokiškis, patys jie nesiima tikrinti tokios smulkmės kaip aš. Buvau įstukalintas. Turiu keletą įtariamųjų. Juokauju! Žinau konkrečiai.

Kodėl mane įstukalino? Ar dėl to, kad esu pasivadinęs pseudonimu ir tai pažeidžia G+ vardų politiką? Gal dėl to, kad skleidžiau neapykantą skatinančias žinutes ir raginau daryti blogus darbus? Pasvarstykime: internetas, anonimiškumas ir pseudonimiškumas.

P. S. Beje, jei jau labai rūpi mano vardas ir pavardė, galite įsigyti rugsėjo „Verslo klasės“ numerį, kuriame bus publikuojamas straipsnis apie archyvus ir kultūros ministrą, pavadinimu „Istorikų nebereikia“ (pagal mano visai neseną įrašą). Vardas ir pavardė bus užrašyti…😉


skaityti straipsnį „Internetas, anonimiškumas ir pseudonimiškumas