Žymės

, , ,

geek wannabe.

Jei yra toks terminas kaip natural allies, turi būti ir terminas natural enemies. Facebookas (toliau – FB) ir wordpress.com (toliau – wp.com) išties tokie ir yra. Nes FB pričindalai yra būtinai paremti <iframe> komanda arba CSS scriptais. Pirmojo wp.com neleidžia saugumo sumetimais, kaip ir Java. Už antrojo redagavimą reikia mokėti pinigus, ko mano dydžio blogai sau leisti, manau, nenori negali.

Man, kaip visiškam nevykėliui IT srityje, tai, ką dabar Jums papasakosiu, yra didelis pasiekimas, tad jei nepatinka, pabučiuokit man į užpakalį. Bet vis tiek papasakosiu.

Būtų buvę viskas labai paprasta, jei būtų galima rodyti FB puslapio RSS per elementarų wp.com RSS feed widgetą. Bėda ta, kad FB RSS feedas nekuria antraščių. Aš visai nebuvau suinteresuotas, kad visa mano FB profilio veikla slėptųsi po antrašte „untitled“. Tad, FB RSS feedą paleidau per Google Feedburner, kuris, tikėjausi, antraštes sukurs. Nesukūrė.

Pakrapščiau dar funkcijų ir atradau, kad Feedburneris per Socialize navarotą leidžia papimpinti savo visą feedą ir nukreipti jį per Twitterį. Neatsitiktinai ką tik wp.com įdiegė Twitterio widgetą, kuris bloge rodo Twitterio profilio naujienas. Voila.

Pimpindamas (Feedburneryje) siekiau dviejų tikslų. Kad neužimtų daug vietos sidebare, tačiau kad liktų pakankamai informatyvus. Liepiau nerodyti antraščių, kad nesakytų, jog viskas yra „untitled“. Pridėjau defaultinį tekstą prieš kiekvieną pasisakymą „facebook //“ ir… matote, ką matote (dešinėje). Visos mano FB profilio naujienos pasirodo ir Twitteryje, o per jį – tvarkingai ir informatyviai – wp.com widgete. Labai savimi didžiuojuosi.🙂 Maniau, kad pagrindinė socialinių tinklų platforma mano blogui bus įrengta FB, o pasirodo, Twitteris ir Google’as valdo.

p.s. Reikia sugalvoti, ką dabar daryti su wp.com Publicize funkcija…


I heart FeedBurner